همه چی

این وبسایت برای سرگرمی است و در این وبسایت همه نوع مطلب نمایش داده میشود.

همه چی

این وبسایت برای سرگرمی است و در این وبسایت همه نوع مطلب نمایش داده میشود.

وبسابتی با هیجان همراه با غم و شادی و مطالبی دیگر حتی خبر...

طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

جوکستان هر چیز شماره 1

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۱۹ ب.ظ

جوکستان شماره1

خواهر و بردارم که از من کوچیکترن دارن تو خونه میزنن تو سر و کله ی هم
بابام به مامانم میگه : اینارو ببین عینه تام و جری از صبح تا شب فقط دنبال همن !
مامانم هم با دست منو نشون میده میگه :
اینم هم عینهو اون سگه که تام و جری ازش حساب میبرن !
بابام :D
مامانم :)
خواهر و برادرم :lol:
من :|

----------------------------------------

بابام فارسی کتابی پیام میده
 الان بابام پیام داد : سلام کامران جان آیا میتوانی نان بخری ؟ ^__^
 منم پیام دادم : آری پدر به سرعت خودم را به نانوا خواهم رساند و از شاتر طلب نان خواهم کرد ^__^
 پدر از شاتر چند عدد نان طلب کنم ؟ ^____^
 زنگ زد بهم گفت : پدر سگ منو مسخره میکنی اگر جرأت داری امشب بیا خونه و قطع کرد , عایا به نظر شما امشب من به خانه خواهم رفت ؟؟ ^__ 

----------------------------------------

پسره ۱۱ سالشه استاتوس گذاشته اگه بابام برام آیفون نخره شب خونه نمیرم !
من تو اون سن یه عینک شنا داشتم
وقتی میرفتم حموم تشتو آب میکردم با کله میرفتم توش و ساعت ها به شادی میزیستم

----------------------------------------

ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﺎ ﺭﯾﺤﺎﻧﺎ ﭼﺖ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ،
ﻓﺎﺭﺳﯽ ﻫﻢ ﺑﻠﺪ ﺑﻮﺩ
ﻓﻘﻂ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺷﺎﺭﮊ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﻣﯿﺨﻮﺍﺱ ﭼﯿﮑﺎﺭ ؟!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۵
علی قدوسیان

نظرات  (۶)

هه هه باید بخندیم؟!!!!
پاسخ:
نه کامنتشو بذار:)
چقدر بامزه شدی ؟!!!!
پاسخ:
قربونت
میری چت ؟؟؟؟؟
اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ...

زیاد خنده دار نبود واسه من چون قبلا اس ام اس اکثرش  رو دیده بودم

می پسندم
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۴۳ مانی خردمند
ه
علی تو ک انقدر بی نمک نبودی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی